30 de întrebări pentru a vă ajuta să vă schimbați perspectiva și să vă sprijiniți cu sinceritate

Adesea motivul pentru care rămânem blocați sau ne simțim neajutorați este că am adoptat o perspectivă nocivă.

Poate că gândul dvs. este rigid și neiertător. „Trebuie să fiu perfect. Nu trebuie să fac greșeli, în special nu greșeli ușoare. Acest lucru trebuie să fie așa sau nu se ia în calcul.”

Poate că sunteți stresat și copleșit. Poate că sunteți într-o rutină. Poate că aveți o tendință spre gândirea negativă.

Oricum, gândirea noastră este esențială pentru hrană, realții și împliniri. Pentru că atunci când perspectiva noastră este de a ne simți neajutorați și ezitanți, despre ceea ce ar trebui să facem (și nu facem), aceasta doar ne scufundă starea de spirit și ne ajută să ne rotim roțile.

Dar este uimitor cum o ușoară schimbare a perspectivei poate deschide noi posibilități și oportunități. Este uimitor cum ajustarea perspectivei noastre ne poate ajuta să vedem frumusețea, puterea în noi înșine. Iată 30 de întrebări pentru a vă ajuta:

  1. În timp ce această situație se simte foarte grea, ce părți pot controla?
  2. Ce decizie aș face dacă mă iubesc pe mine însumi? De ce nu fac asta acum?
  3. Cum pot să mă susțin și să mă îngrijesc, ca și cum aș fi fost părintele meu?
  4. Cum aș putea să fac lucrurile diferit data viitoare?
  5. Ce aș face dacă aș crede din toată inima că merit lucrurile bune?
  6. Pașii mici au un impact semnificativ. Ce pas mic pot face pentru a îmbunătăți această situație?
  7. Ce se află sub această emoție? Ce mă supără cu adevărat aici?
  8. Ce poveste îmi spun în prezent? Ce poveste nouă pot spune?
  9. Cum pot canaliza [tristețea, furia, anxietatea, frustrarea, rușinea, dezamăgirea] într-o acțiune utilă?
  10. Cum pot găsi recunoștință aici?
  11. Cum pot face acest lucru greu mai ușor?
  12. Pot delega această sarcină sau o pot șterge din lista de sarcini?
  13. De ce pot scăpa, ca să mă pot simți mai ușor și mai calm?
  14. Cum ar arăta zilele mele dacă aș înceta să încerc să-mi schimb corpul și să mă concentrez asupra activităților care mă bucură cu adevărat?
  15. E ceva ce vreau cu adevărat, sau fac asta pentru că eu cred că ar trebui?
  16. Cum definesc ________ (productivitatea, îngrijirea de sine, iubirea de sine, limitele, sănătatea fizică). Este posibil ca definiția sau perspectiva mea să fie nefolositoare?
  17. Ce pot face acum pentru a mă ajuta să mă simt mai puțin împovărat și supraîncărcat?
  18. Cum îmi pot transforma anxietatea în emoție?
  19. Cum pot transforma această provocare într-o oportunitate?
  20. Cum ar putea fi această problemă în câteva luni sau ani? Chiar contează cu adevărat?
  21. Mă gândesc într-o manieră totală sau deloc? Dacă da, care sunt diferitele nuanțe de gri? Care sunt nuanțele, straturile?
  22. Dacă aș primi aceste sentimente, le voi procesa și apoi voi merge mai departe?
  23. Dacă această situație / stres / provocare / oportunitate se întâmpla cu altcineva? Ce sfat aș avea pentru acea persoană?
  24. Care este adevărul obiectiv aici și care este presupunerea?
  25. Ce lecție pot învăța din asta?
  26. Cu cine pot să vorbesc cu privire la acest lucru?
  27. Care sunt argumentele pro și contra?
  28. Aș spune acest lucru unui prieten?
  29. „Dacă situația este cu adevărat neschimbată, există o modalitate de a schimba scopul?”
  30. Este această așteptare realistă?

Rețineți că în primul rând este important să recunoașteți cum vă simțiți. Dacă vă simțiți copleșiți, acceptați aceste sentimente. Dacă vă simțiți supărati, acceptați și asta.