Dacă aveți dificultăți în auto-compasiune, aceste sfaturi ar putea ajuta

Ori de câte ori faci o greșeală, imediat te enervezi pe tine însuți, iar furia poate rămâne o vreme. De asemenea, obțineți cu ușurință dezamăgirea, uneori una profundă – chiar dacă este vorba doar de lista de sarcini care nu a fost verificată.

Oamenii spun uneori că ești prea dur cu tine. Și când vă întrebați și deveniți cu adevărat cinstiți cu voi înșivă, știți că ei au dreptate. Deoarece și cel mai mic lucru te face să te simți ca un eșec, iar mintea ta ajunge la remarcile tale normale de tăiere și începe ciclul de a reflecta asupra situației. Wow. Ești atât de proast. Wow. Ar trebui să știi mai bine. Wow. Cât de jenant și trist! Pentru că reacția ta tipică este să te pedepsești sau să crezi că trebuie să câștigi odihnă, dragoste sau hrană. Și într-un fel, niciodată nu ați reușit să să le câștigați.

Știi beneficiile auto-compasiunii. Și ai vrea să fii mai bun cu tine, dar acest lucru nu pare posibil sau natural.

Deci, ia în considerare relaxarea

În loc de a practica „auto-compasiunea”, practică curiozitatea. Asta este soluția, să fii deschis! Verificați-vă cu regularitate. Puneți întrebări. Ascultați ce vă înconjoară pe deplin. Încercați să nu vă grăbiți, să judecați sau să criticați. Încercați lucruri noi. Experimentați și continuați să puneți mai multe întrebări. Și păstrați atenția. Observați și încercați să rămâneți neutru.

Gândește-te la tine ca la un om de știință, la un jurnalist sau la un explorator care doar colectează informații. Și subiectul ești tu. Nu există niciun punct de vedere pentru dezbatere. Gândește-te la tine ca la un personaj dintr-o carte sau la inspirație pentru un personaj, iar autorul observă, colectează și notează.

Puteți fi curios despre tot felul de lucruri precum sentimentele sau senzațiile voastre fizice. Obiectivele și sunetele preferate. Acțiunile, dorințele și deciziile dvs. Relațiile voastre. Ce vă place și ce nu. Răspunsul dvs. la cuvintele și acțiunile altora. Orice vă înconjoară.

Adică, ați putea lua în considerare: Cum mă simt astăzi? De ce sunt obosit? De ce sunt atât de supărat în legătură cu această situație? De ce sunt supărat că am făcut această greșeală? Simt orice tensiune în corpul meu? Ce gânduri circulă prin mintea mea chiar acum? Cum mă simt când mă trezesc sau chiar înainte de culcare? Ce ar putea cauza asta? Cum mă afectează starea casei mele chiar acum? De ce simt atât de des atât de mult în urma sarcinilor de la muncă dar și întâlnite în viață?

Iar apoi puteți acționa după răspunsurile voastre. Dacă te simți supărat, poți suna un prieten cu care puteți vorbi. Dacă simțiți tensiune în corpul vostru, ar putea să practicați o secvență de stretching pe care ați găsit-o online. Dacă vrei să încerci ceva nou, poți participa la cursuri de literatură sau de dans.

Dacă aveți dificultăți de a adormi din cauza îngrijorărilor care apar chiar înainte de culcare, puteți păstra un caiet de notițe pe noptieră pentru a vă reține preocupările, pentru a asculta o meditație ghidată de 10 minute sau pentru a vă face dormitorul precum o cameră de sanctuar.

Când te gândești să acționezi asupra răspunsurilor tale, poți lua în considerare: Care sunt câteva soluții creative? Care sunt unele schimbări amuzante, fascinante, utile, de susținere pe care aș putea să le fac?

Indiferent dacă considerați sau nu că meritați să reflectați asupra nevoilor și dorințelor dvs., și să le satisfaceți este de fapt irelevantă. Indiferent dacă crezi că ești demn, nu contează. Nu e vorba de dezbateri. Pentru că tot ce faci este doar experimentarea. Încercați un proces, o călătorie, poate chiar o aventură.

Așa că puneți deoparte îndoielile de sine și răstălmăciți-vă. Deocamdată nu contează. Pentru moment aveți permisiunea de a fi pur și simplu curioși și de a acționa asupra acestei curiozități.