Operatoarea de la NextGen, o scumpă mică

Deci.

Să încep cu începutul.

Domnul din camera alăturată are decodor digital. Din acest motiv, dânsul are acces la canale nemțești iar doamna (eu) nu are. Din acest motiv, eu nu pot asculta melodioasa limbă deși încă mă străduiesc, în regim single, să-i pătrund misterele. Păi e normal?

Gândit și făcut. Cum colocatarul era pe picior de plecare- și ăsta când pleacă, apăi pleacă!- am pus mâna pe telefon la finuții de la NextGen (adică Romtelecom) ca să le explic că vreau al doilea decodor. La mine, în palatul personal. Da, nicio problemă, transmitem problema la nivel local, spune operatorul de la București. La București însă precum știți este altă lume ca în provincie…

Mă sună donșoara de pe plan local. Aaaa, trebuie să vină titularul contractului cu copie după buletin și să semneze un contract adițional, nu, nu se poate prin telefon. Ok. Am înțeles, atunci doresc mutarea decodorului în altă cameră.

Cum? Dar de  ce nu vă mutați în camera cealaltă? Dar nu puteți muta decodorul singură?

Mno, mă știți de finuță, am zis că nu se poate, am dat răspunsuri diplomatice, am insistat cu un nou apel la București să vină echipa tehnică să-l mute și le-am spus că am încercat să mut singură precum mi s-a sugerat dar am reușit doar să scot o priză din perete :). Finuță darea în gât, așa-i? Mă gândeam eu.

Dar răspunsurile pe care le-aș fi dat sunt:

– la sugestia de a mă muta în camera cealaltă: nu am bani de încălzire (că la noi în provincie Energotermul dă căldură de la 1 noiembrie), am un bolnav/ muribund acolo, sau pentru că stăm 6 oameni în două camere și nu încap și eu, sau pentru că e camera copiilor și nu vreau să le stau pe cap, sau pentru că stau în chirie și nu e camera mea, sau pentru că nu vreau, coniță, pur și simplu…nu vreau să stau în camera cealaltă.

– la sugestia și mai mișto de a-mi muta singură decodorul, am în minte următoarele răspunsuri: l-am mutat, acuma vino să mă iei din spital de la arși și electrocutați; l-am mutat singură, acum vino de-mi repară prizele scoase din perete (fapt real); dacă tălică ești așa bună la chestii tehnice, de ce nu vii să-mi faci și mie treaba?

Până la urmă a venit echipa tehnică NextGen, a schimbat niște mufe, a făcut niște setări la care nu mă pricepeam și decodorul stă unde trebuia să stea, iar televizorul rulează ce nu trebuia, adică desene animate :). The end.

Ca mulțumire pentru eforturile mele, domnișoara cocuță de 3 ani mi-a spus că are nasul înfundat și nu doar că nu a mai urlat când i-am pus picături, dar mi-a și mulțumit politicos pentru că i-am pus picături. În plus, pe timpul zilei folosește singură toaleta, întrucât i-am luat stepper și colac de toaletă adaptat.

Eu cred că atunci când va fi mare și va lucra la NextGen, îmi va spune prin telefon să-mi mut singură decodorul!

Leave a Reply